Przejdź do treści

Skuteczny Sprzedaż oraz Marketing w Praktyce

Serdecznie zapraszamy do Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii Politechniki Warszawskiej na bezpłatne szkolenie, w trakcie którego będziemy rozmawiać, o tym jak zwiększyć skuteczność sprzedaży i marketingu, a tym samym usprawnić działanie organizacji!

Kiedy? 11 maja 2018 r.; godz. 10.00-13.30
Gdzie? 
CZIiTT PW, ul Rektorska 4, Warszawa, sala 4.07
Formularz zgłoszeniowy: 
https://goo.gl/forms/1OtVOcQ8xe3c4voG2
Szkolenie jest bezpłatne. Otwarte dla wszystkich zainteresowanych. Obowiązują zapisy.

 

Część I Założenia efektywnej sprzedaży i marketingu
– Modele komunikacji biznesowej a kontakt z klientem
– Jak zbudować swój proces sprzedaży?
– Przegląd wybranych taktyk i narzędzi

 

Dlaczego im bardziej starasz się sprzedawać, tym mniej Ci to wychodzi? Przyczyna jest prosta – ludzie uwielbiają kupować, ale nie cierpią poczucia, że są “naciągani”. Dotyczy to nie tylko sprzedaży B2C, ale także B2B. Jak zatem sprzedawać efektywnie?

 

Część II Jak zbudować atrakcyjną ofertę?
– Czy wiesz, co kupują od Ciebie ludzie?
– 3 pytania, które zadaje sobie Twój klient
– Podstawowy marketing plan

 

Jesteś zmęczony słuchaniem o „analizie potrzeb” czy o „mówieniu językiem korzyści”? Chciałbyś się dowiedzieć, jak skonstruować ofertę, aby była ona atrakcyjna dla Twoich klientów? W trakcie szkolenia bliżej poznasz swoich odbiorców oraz nauczysz się budować plan marketingowy.

 

Prowadzący: Przemysław Stanisz
Czternastoletnie doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu. Spędził pięć lat, pracując w sprzedaży bezpośredniej dla korporacji w USA. Szkolił i zarządzał setkami sprzedawców i marketerów w USA, Polsce, Słowacji, Węgrzech, Ukrainie, Krajach Bałtyckich, Francji, Wielkiej Brytanii. Współzałożyciel licznych firm i marek działających na rynku europejskim, pomagających podnosić efektywność sprzedaży i marketingu. Aktywny w technologiach i społecznościach startupowych w Europie i USA (coach, mentor, szkoleniowiec). Prezenter na Uniwersytecie Stanforda poprzez US-Polish Trade Council. Pracował z licznymi firmami: jednoosobowe startupy, duże polskie firmy: PKP czy Dotpay, korporacjee: Deutsche Telekom, Cisco, Google, Lionbridge itp.

 

Prowadzący: Michał kozłowski (BTM Innovations)
Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu marketingiem w firmach na różnych etapach rozwoju korporacyjnego. Tworzył strategie marketingowe dla start-upów, budował brandy i oferty e-commerców, prowadził kampanie promocyjne firm z sektora fortune 500.
Specjalizuje się w tworzeniu prostych, ale nowatorskich strategii marketingowych, niemożliwych do łatwego naśladowania przez konkurencję. Doradza też firmom i osobom publicznym, jak optymalnie wykorzystywać media społecznościowe, a sklepom internetowym, jak optymalizować konwersję.
Współpracował, m.in. z takimi firmami jak: Disney, Hasbro, Mattel, CD Project RED, Grupa AGORA, Super Prezenty, St-Majewski czy Fundacja Marka Kamińskiego.





Piątek

11.05

2018
10:00 ▶ 13:30
Polityka cookies

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z tego serwisu bez zmiany ustawień w przeglądarce oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia.

Regulamin